Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

19 Mayıs 2010 Çarşamba

değişik nickler - başka bir yerde benzeri olmayan

 değişik nickler, internet sitelerindeki en değişik nickler, değişik duyulmadık nickler, diğerlerinden farklı değişik nickler,çok değişik nickler

Bir insanin idealleri olmali, sonsuzluk gibi... Bir insanin özlemi olmali, özlemle açan çiçekler gibi.

Bir insanin birtanesi olmali, o da senin gibi...

Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettigim zaman, üzüntülerimi alip onlarin yerine simdiye kadar kimsenin basaramadigi o sicakligi koymayi basardigin için...

Seni ve sensizligi düsündükçe, esen rüzgarlarin ardindan yagan yagmurlar gibi sana ve sensizlige aglamak istiyorum.

Seni ne kadar sevdigimi merak ediyorsan, yagan yagmurun her damlasini tutmaya çalis, tutamadigin her yagmur damlasi kadar seviyorum seni.

*Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...

*AMERİKA KADAR GÜZEL. AFRİKA KADAR SICAKSIN. NE VARKİ SEVGİLİM . ANTARTİKA KADAR UZAKSIN..

*Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

*HERGÜN SENİ DÜŞÜNMEK VE YOKLUGUNU FARKETMEK NASIL ACI VERİYOR BANA BİLİRMİSİN..BİR GÜN SENDE SEVERMİSİNSENİ SEVMEK İSTİYORUM KALBİM DURANA KADAR PEŞİNDEN KOŞMAK İSTİYORUM DİZLERİM ÇÜRÜYENE KADAR SENİNLE KONUŞMAK İSTİYORUM DİLİM TUTULANA KADAR SENİ ÖPMEK İSTİYORUM DUDAKLARIM KURUYANA KADAR SENİNLE ÇIKMAK İSTİYORUM SONSUZA KADAR CAVEBINI BEKLİYORUM ÖLENE KADARSEN VARYA SEVGİLİM. AVRUPA KADAR MODERN.

*Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.

Aşk bir elma şekerine benzer.Yersin yersin sonunda sana KAZIĞI kalır…

DENİZLERDEN KAĞIT DALGALARDAN KALEM YAPTIM VE SENİ SEVDİĞİMİ YAZDIM BANA İNANDIN ÇÜNKÜ BEN SENİ SEVMEDİM

SANA TAPTIM..

NE ZAMAN SAĞIR BİR RESSAM KRİSTAL ZEMİN ÜZERİNE DÜŞEN BİR GÜLÜN ÇIKARDIĞI SESİ ÇİZERSE BENİM SANA OLAN AŞKIM O

Bir insanin idealleri olmali, sonsuzluk gibi... Bir insanin özlemi olmali, özlemle açan çiçekler gibi... Bir insanin birtanesi olmali, o da senin gibi...

Sevgililer öpüsürken neden gözlerini kapatirlar bilir misin? Çünkü gözleriyle degil de kalpleriyle görmek isterler... Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder