Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

6 Mayıs 2010 Perşembe

fena serseri aşık nickleri

 fena nickler,serseri nickler, aşk nickleri, fena serseri aşık nickleri,aşık olnlara nickler,çok aşık olanlara nickler

Yakar bir siqara biterim ..! Dumanında yitip qiderim ..

ALkol hoş!Ortam loş!Dinle bni herşey çok boş!Kimseye inanma kimseye güvenme kimseye aldanma kendin çoş!

bir kaç yaralı ruh birkaç bira şişesi elimizde bunlar varh mutlu etmeye yetmes khii

Ben Günahkarım Cekerim Tineri BaLiyi Ciqarayı..Atarım Kendimi Bir BoşLuqun İçine..Ben Günahkarım Sen Vefasızsın..Sen Acımasızsın:

Sanma ßiLékLér!mdék! jiLét kéSigi 10Lar aŞkImIzIn bédéLi 10Lar zaLim!n diŞ !zLer!

' HaYaT PaRmAkLaRIMIN UcUnDaN KaYıP GiTti..dUrDuRaMaDıM.UğRaŞtIm.AmA OlMaDı.yA BeN AcEmIyDIm.yAdA HaYaT ÇoK TeCrÜbEliYdİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder