Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

9 Mayıs 2010 Pazar

moda msn nickleri

 Msn Nickleri,Moda Msn Nickleri,moda nickler,moda olacak nickler, en moda nickler, modern nickler,çok moda nickler, eskimeyen nickler,

...Bas damarlarıma sızlasınn!...

ßσğαzıм∂α Ќίℓίтℓєηίρ Ќαℓ∂ığı ίçίη ∫öуℓєηмємίş ßίя ∫üяü ∫öz¢üк Vαя ίçίм∂є..

...Gülmek bir mükafattır,ağlayan gözlerin gördüğü...

...benı boğmak için bin dereden su getirdiniz hepsini içtim!...

...ben bana kendim için lazımım...

...hayatımda herşey dümenden birgün ölürsem bilme benden bariz boynumu bağladım balona şimdi baya bi yükseldim yerden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder