Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

8 Mayıs 2010 Cumartesi

msn messenger nickleri

 msn messenger nickleri,messenger nickler, emesen nickleri,mesenger nickleri,güzel messenger nickleri,

yHa qiRme sewDa bahÇeME ya da koPaRma qüLLeRimi..!

Aklımı kaybetmekten değil, bulmaktan korkuyorum..

düşLerimde yaşaDım beLki sevdaLarımı. siz biLemezsinizzz.

Ben acı satın alırım, Göğsümde bak onca yara var.. Ben acı satın alırım, Yitirilmiş umutlardan...

Sana derdimi anLatmak istedim, sen kendini dinLedin.. HakLıydın, çok anLamLıydın..

Avaziim ciiqdiiqi kadar susuOrum !! x)

ÇıKaR YoL hAnGiSi?SeVmEk Mi SeViLmEk Mi,SaRhOşLuK mU İçKi Mi,AnLaMaDıM GiTTİ..ÇıKaR YoL HaNgİsİ ?SeN mİ SeNsİzLiK mİ,YaŞaMaK mI öLmEk Mi???

dudaklarım kilitli hoşcakal bugün sende yolcucusun günlerimde sorgusun ve 24 lük yorgunsun git de dinlen gidenlerle yarının kapıda bekliyor,sonveda zamanı!!!

Aşkımıza inanmaya herkes MECBUR !

****>گuKut-u MãkßêR****<

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder