Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

7 Mayıs 2010 Cuma

Msn rock nickleri

rock nickleri,msn rock nickleri,şekilli rock nickleri,güzel rock nickleri,punk rock nickleri,rock nickleri 2010,emo rock nickleri,metal rock nickleri,süper rock nickleri
rock nickleri

Sen korktukça sen kaçtıkça zorba da gelir üstüne

Dursun zaman dursun diyorsun da oyun değil ki yaşamak

Bana hiç birşey söyleme ateş kül oldu içimde

rock cı nickleri

Yalan dostum aşk diye birşey yok,aşk dediğin üç günlük eğlence,bilemedin beş gün

sürsün kapılıp da sürünen çok

rock forever nickleri

Çoban oldum gidiyorum yapayalnız bu diyardan

Yolum uzun gör güzelim,vakit doldu ben gideyim küçük yaşta ağlar oldum fırtınamsın benim

rock ile ilgili msn nickleri

Bu kez pek bi afili yalnızlık ağlayan bir kadın kadar düşman

Yok olup gitsem de sonumu bilsem,ölümü tatsam da yenilmem yine de senin için bütün zaferlerim

Bir ben anlar severim, gözlerinden öperim

Altındaki arabayı , sat sonra görüşelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder