Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Rockçı nickleri

rock nickleri,rock msn nickleri, rockçı nickleri,rock sözleri,rock sevenlere nickler,rock ile ilgili nickler,rak nickleri,emo rock nickleri,

Denize açıldım sevmeye sevilmeye anladım sevmek gibisi yok,yağmura soyundum

yavaş yavaş yağar diye damlalarda yüzmek gibisi yok

Gömdün sandın gittiğinde

Bir demet çiçeğim bile yok

Toprak kaldım gittiğinde

Filiz verdim de suyu yok

Altı üstü 5 metreydi ,dertlerinin birikimi

Belki biter dedin ama sen kaparsan gözlerini

Bertaraf et her şeyini kıymetini kısmetini

Belki yarın gelir ama bugün seni sevmedi ki

Git gideceksen bekleme farklı değilsin sen de

Hani benim hani benim hani benim olacaktın iki bahar önce okulun bitince bana varacaktın

Ben sevmek,sevmek isterdim nerden bilirdim,sevenler ağlarmış!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder