Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

18 Eylül 2010 Cumartesi

renkli msn nickleri

renkli nickler,renkli msn nickleri,rengarenk nickler, çok renkli nickler,renkli renkli nickler,her renkten nickler
- http://www.msnnicklerim.info/

bér yürüyéLım yaqmurun ısLLatıqı zıfırı karanLık o sokakLarda
bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu
bu pémbé hayaL dünyasında...


Kendini Bitmez Cümle Sananlara
Ufacık Bir Nokta



boşLuκtα Чαşαяsın...
tακмαzsın...
καЧbetмei qöze αLαmαzsın..
hαЧαdı tαsαяıмLα Чαşαяsın
κendi hαЧαLini κendin
Чıκαяsın..



Ne zamandı hangi ara bu kadar koptum hayattan
yoksa o mu bıraktı beni bilmiyorum...




Gittikçe dibe çöküyorum.
Sessiz.çağresiz.yavaşca.
zehir dolanıyor damarlarımda çokca.
bitkin bi halde bekliyorum ölümümü..



duvardaki reSmiN ßiLe..

qeri dönmez ßekLeme diyor !



Askım Dedim Oda Ot Cıktı …



enteresanlardayım. beklerim.





* yaLanLarDa
kayBoLmuşLuk var
Bu ara herkesDe..




.. Né hayaŁŁéяi béyaz düşŁéяi pémbé ..
né umutŁaяı mavi Huzuяu yéşiŁ
aяzuŁaяı da Kıяmızı déğiŁmiş Ki
ßéyazda ßaşŁayıp Siyahta
... ßitéяmiş aşK ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder