Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

17 Ekim 2010 Pazar

msne nickler - ( farklı - güzel - yeni )

msne nickler,msne güzel nickler, msne farklı nickler, msne kapak nickler,msne kısa nickler,msne yeni nickler,msne aşk nickleri,msne anlamlı nickler - http://www.msnnicklerim.info/

Dönmeye yüzün var mı? Bu kadar kolay mı?... Geçmişe dönüp ağlasan, bu buna kanar mı?

O İki KéLimeyi Séndén Sonra Kimséyé SöyLéyémédim

hayatında bana ' hoscakal ' demek isteyenler, gözlerimdeki siklemez ifadeyi ii kessinLer

KaLBim TeK ßasınada Atar DesteK İstemez!!...

HayaLLerimi Yakın,Resmime Bakıpta AğLamayın Sakın.Bu Bir Hatıradır,DikkatLi Bakın.Kıymetim Yoksa, ''YIRTIP ATIN''

ßen Seni Cehennemde Yanan ßir günahkar Kadar DiLédim...

EmReder gibi bakı$Lar sevgiNiz yok.. Bnmde bununLa uğraŞıcaK vaktim yok..!

Bana akıL veRmeden ÖnCe geRi kaLanın sana yeTip yeTmeyeceğiNi heSapLa!

ßéNi KimiN NéRéYé tAktıqı öNémLi DiiL..ßéNiM KiMi NéRéMé tAktıqıM öNémLi

Ho$cAKaL Demeq İsTeRSen Hiç DuRma Ama ßunun MeRHaßası OLmayacak UnuTma..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder