Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

16 Ekim 2010 Cumartesi

Süper Nickler - (yeni,damar,harbi,delikanlı)

süper nickler,karizmatik süper nickler,damar süper nickler, harbi süper nickler,netteki en süper nickler,süper msn nickleri, yeni süper nickler - http://www.msnnicklerim.info/

éLimi saLLasam éllisi ama gözüm görmüyor! DéLinin én DéLisi var Hépmi ßéni ßuluyor! Yoksa ßendémi ßi$éy Var? =)



KaLmak savasmakTir...gitmek kacmaktir... kacmak her zaman kolaydir



Öqяéndim Ki яénk köяüymüş aşK


Düη gєcє sєni rüγαмdα gördüm
GözLєriмde yaş kaLbiмde hüzüη
HατırLadıм dєdiм ki zamaη kıγmєtLi
Soηunα gєLdi vєrdiğiη kuм sαατi


Nefretin Gözlerini Kör Ediyor farkındamısın..




Ömrüm geçti bir çiçeğe benzemekle
Hangi hayat süslendi senin için bu kadar?




ne parçalanacak diz kaldı,
ne de kırılacak kalp..
bak çocukluğumda yok artık ..
ne yapacaksan şimdi yap!



Yapılan söylenmez, gelmezmiş dile
Allahtan beklenir,kul bilmesede..
Kızgınlığım buna sebep ise de.
Sabrım miadını aştı bu gece..


Sonsuzluk koydum adını sensiz günLerin
senLi günLerLe takas ediyorum ..
YokLuğun diye bir sey yOk bende
Ben seni sonsuzLuk kadar cOk seviyorum .



GeceЯ dediм Чillar oŁdu Esirinim..
Biter dediм ÖмüЯ bitti Sen bittмeDin..
Unut dediм kendiмe Ŝöz GecireмeDiм..
Beden beniм CAN senin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder