Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

18 Kasım 2010 Perşembe

cix nickler

cix nickler,cix msn nickleri, şekil nickler,tarz nickler,

Hem Gidenedir bu Şehir Hem Gelecek olana oda biraz Oyalanp Gider nasıLsa ..

Kaybedilen Her Bi Öz!Sarfedilen Her bi Söz!Ağlamaklı Her bi Göz!Bir Kördüğüm Oldu..Çözebilirsen Hadi Çöz..

Seven Bir Kez öLür,2.ye Gömülür..

кαяαηℓιкℓαяα ѕιтєм є∂є¢єgιмιzє нєριмιz вιя мυм уαкѕαк,кαяαηℓıкℓαя αу∂ıηℓığα ∂öηєя∂ι..

geL bulut oLda yağ biraz ısLandır , AL başımı dizLerine Yaslandır , DeLirmişim Sevde Beni UsLandır ..

krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar ..

Bi baktım uzaklardayım duygusal tuzaklardayım her sokak bir yol ayrımı anlatamam ki ben kaygımı...

Ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruruhum yolunda yolcuyum..

Yüreğin varsa geL , Sevgin varsa geL , Hasretin Varsa geL .. Seven İnsan Tanımaz EngeL !

Ruhumdan Başka Dostum Olmadı Ve Derdimi DinLeyen Sadece Gönlüm varDı ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder