Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

18 Kasım 2010 Perşembe

enteresan nickler

enteresan nickler,farklı nickler,duyulmadık nickler,msn nickleri,

Maskenin Arkasında gizlenen o asık surat Benm ..

Kalemi kıR ; Cezamı kés , 0nuRumu geRi veR !!

Yüreğimi Sevdiğime , Gözyasımı İçime , HayaLLerimi ŞiirLere , Onu kaLbime ,Kendimi MezaRa göMdüm..

Eyy Sevgi !! Ben seni Nerede Yitirdim !

Kırık HayaLLer battı ! Yüreğimin 'Sen'Li köşeLerine ..

vaRLıığmı hissetmeyeNe yokLugumda koymasın PEh.

Oyun bozan bir hayLazdım . .Biliyorum ama . .Oynamadığımız bütün oyunLarı Kıskanıyorum şimdi..

Çektim yüreğimin ipini, bitti!

Bu gece YiNe Uyuyamadım Ya Da Öyle Sandım..Rüyalarıma Da Gelmiyorsun ArTık;hayalmi,hayatmı;Yanıldım!

Gidişini kabullenemememin kaderle, senle ilgisi yok.Benim kavgam kendimle,Bitişi yok bitişi bedeli bir bana, zararı hep bana hep bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder