Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

27 Mart 2010 Cumartesi

Koyucu Sözler

kapak nickler, koyucu nickler,msn nickleri


BENİ SEVENİ HAYATIMA SOKARIM BENİ SEVMEYENIN HAYATINA SOKARIM.


GİDENE KAL DEMEK ÇARESİZLERE KALANA GİT DEMEK PİÇLERE HAK EDENE YOL VERMEK BİZE YAKIŞIR.


Resti Cektim Kadere ßelki İsyan Oldu Taştı Tek ßir ßaşıma Kaldım Kahbe Acısı ßende SakLı Ama ßundan Sonra S!kt!r Ettim Aşkı.


BU HAYATTAN ÖĞRENDİĞİM TEK ŞEY SEVEN S***LİR Sİ*EN SEVİLİR...


Şişşt orda duralım arkadas dikkat et laflarına, Sözlerin çok açık uçuk,Seni kaybeder Buca sokaklarında bu çocuk!!


!!!!Acıma yok Nefret var,Taviz yok İşkence var,Sen yoksun Sadece ben Varımm !!!

1 yorum:

  1. beni sevene gözüm gibi bakarım sevmeyenin götüne sokarım

    YanıtlaSil