Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

21 Mart 2010 Pazar

karışık msn nickleri

karışık nickler, msn nickleri, msn sözleri


׺°”˜`”°º×•°¤*♥•♥°'вєη ѕєνєяѕєм ∂єѕтαη,кızαяѕαм кαтℓιαм σℓυя°♥•♥*¤°•×º°”˜`”°º×

•°¤*(¯`°°´¯)(§£wiLm£¥£ Lª¥I|{ ØLªÑ aÑ©ak §£wm£§iñi ßiL£ÑDi®!!!!!!)*(¯`°°´¯)*¤°•


Bir ben biLirim birde yaradan .. Bana bir ben Lazım birde beni anLayan ..


güℓüη ѕσℓυηçαуα кα∂αя ѕєηι öℓüη¢єує кα∂αя ѕєωє¢єgιм


Kendime Gittiğini Söylemek İçin Çok Uğraştım, Hala benimle olmana rağmen... BAŞTAN BERİ YALNIZIM


O Saatler Serpilir Gülüşün Bir Avuç Su Gibi İçime Ey YAR Seninde Başında O Çılgın Rüzgar Deli Deli Esiverirse Birgün BENİ UNUTMA!


ŞeReFSiZLeRiN ŞeReFLi oNuRSuZLaRıN oNuRLu GuRuRSuZLaRıN GuRuRLu Or*sBuLaRıN NaMuSLu SaYıLDıĞı DüNYaDa YaŞaMaK iSTeMiYoRuM


Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?


-hayat bi sınıvsa ben adımı yazar çıkarım eyvallah..


σℓѕυη ∂ємєк ∂є zσя αятıк çσ¢υк ∂üşℓєяιмιz∂є уσк αятıк.....


Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar


.......DÜş pé$indeySén düŞ pé$imé...

Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET

bizim harcımız değildi sevmek...

uzaktan severim ruhun biLe duymaz....

ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !

sna canımdan can werdim daha n yapacaktım! bizi yaratan dururken sna mı tapacaktımm!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder