Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

30 Mart 2010 Salı

hayata dair nickler

msn nickleri, msn nickleri net, msn nickleri yazıları, msn plus için nickler, nick


DiLeq TuTMadan Kaydı Bütün YıLdızLar

aYní SeYLerí íSTeDíq – aYní SeYLere SeVínDíq – herqeS qórdú – 2’mízDen baSqa !

öLé qit ki..ßi kac adım attıktan sonra arkana dönéßiL vé qözLérimé ßakarkén utanma!!!

KraLiçe Kim OLursa OLsun KraL Her Zaman Benim…

вєddυαDιя ѕαηα ßüTüη ѕözLєяιм ..

Ben Miydim Yüreqine Şeçtiqin Oyuncak…!!!!

Kırık kaLbim NeFReTLe DoLdu ..!!

α$к уσк ßυ нαуαттα ѕ€η тαкıℓ кєη∂ι нαναη∂α...!!

KaranLık Déh$ét Véricidir. Ama Korkuttuqu İcin DéiL,oLanLarı sakincé vé ték ßa$ına dü$ünmé oLanaqı sunduqu icin.

BiranDa qittin Şimdi dönmeq Ne Sana ne Bana yakıŞır

séndé ßéndé Artık ÖyLésiné ßirisin iŞté.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder