Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

22 Mart 2010 Pazartesi

komik msn nickleri

Seni ben deil gözlerim seçti Onlar sevdi onlar beĞendi Sen benim deil Onlarınsın GittiYsen BaNaNe onlar AğLaSıN..

aşk muz kabuğudur, dikkat etmessen ayağın deil bütün hayatın kayar .

güzellik Allah vergisidir , sivilce KDV sidir

Adem sevdi Havva yı aldı, Mecnun sevdi Leyla yı aldı, Kerem sevdi Aslı yı Aldı BeNdE sevdim HaVaMı aldıM

Seni seviyorum diosun madem ki seviorsun CeHenneMe bilet aldım Söle geliomusun ????? ( gelir gelir bekle)

Sefiomusun dedim ? -seviyorum dedi Ne kadar dedim ? -ölesiye dedi İspatla dedim Öldü EnAyİ

Eyle seveh eyle seveh ki Gara sevda olaH , Araplara benziyeH, Gapgara olah , Gara aşhk neyse onu yaşayahh. Kediyi gudiyi sen diye sevim , sende Horozu guliği men diye sev, Sembolik Aşhk neyse onu yaşıyahh Gel elele tutişip kendimizi elehtiriğe verehh, Zangır zangır Titreyehh , Ölmüyahh.. Elektironik aşk neyse oni yaşayaH…

Aya baktım seni gördüm Sana baktım AYI gördüm

Kedi ulaşamadığı ciğere mundar der. Ondan sonra “Konuşan kedi” olarak çok meşhur olur.

вιℓιуσямυѕυη ѕєη уüzмє вιℓмєѕєη νє ∂єηιzє gιяѕєη вιℓє вαтмαzѕıη. çüηкü тιριη кαуıк.

-zєкι çєνιк νє αнℓαкѕızıм вєηι вöуℓє ѕєνєη кızıη нαѕтαѕıуıм

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder