Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

30 Mart 2010 Salı

Sevdiğiniz msn nickleri

sizlerden gelen nickler,sevdiğiniz msn nickleri,msnde kullandığınız nickler,en çok kullanılan nickler,beğenilen msn nickleri,gönderilen msn nickleri 

Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır…..........((bypsiko80))

düşlérdé gördüm sén! söyléyéméd!m séss!z öptüm néfés!n! söyléyéméd!m.....(btnm bnm).............(...(((@s!...mélék)))...)

ben beklerim alıştım ama zaman beklemezkı..............(dangerous)

Benim sahnemden popçular insin, Rap müzik sevmeyenin üzerine binsin..................(beste)

insanların ürettiği sahte para sayısı kadar paranında sahte yaptıgı insanlar vardır..................(XxXxXxXxXxX)

sen bnim farkımı farketmediysen bundan sonra farketsende farketmes............(okan????@hotmail.com)

HeRkEs kEnDıNı aR+IS+ SANIYOR aMa bIlMıoLrKı yNtMn qNm ITeDıGıMe rOl ıStEdIgMe yOl vErIrIm.!! rapcı melosh.............(turkıye)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder