Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

23 Mart 2010 Salı

manili msn nickler

manili nickler = Ben sana kıyarmıyım o kadar hiyarmiyim

manili nickler = Masum Bir Günahsa Yaşadığım Gururumdan Susarım ..!

manili nickler = Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker tekerSizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??

manili nickler = (h) BeLaLiYim BeLaLi Bu GöNüL SaNa SeVDaLi EgeR SaNa BirSeY oLuRSa YaKaRim Bu DünYaYi (h)

manili nickler = # ^ saRfédiLén HéR ßiR sözZ...aqLamaqLı HéR ßiR qözZ...ßiR qöRdüqüm oLdu... cözéßiLiRsén Hadi cözZ...!

manili nickler = ßir hayat çizdim kndime, hapsettim kendimi içine..Sesszdi hayata haykırışLrm oysa, bu gürültü nie ?

manili nickler = ßU DünyaDa KonuKsuN ßu DünYaDaN KopUksuN !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder