Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

21 Mart 2010 Pazar

farklı nickler

ERKEK OLMAK

romantik bir ortamda güzel sözler söylemek DEĞİLDİR;

o sözlerin arkasında durmaktır!

Herşey Çok Geç OLmadan Önce

Herşeyi Yeniden BaşLat Bence...!

Asklarin en güzelini sende buldum ben.

seninle bi ömür boyu askim..

Ezileni oynamaktan sıkılan bu ruhum Sen gerçekleri unutalı çok olmuş kayboldun ...

her umuT bi doğuş...tekrar kayboLuş..x(((

ömrümden ömür calan yarim..

Seni beklerken tükettiğim kaç ömürde (s)akladım günahımı ?

bu aşkının sonunda kimsenin sözünde durmadığını çok iyi anladım !!

şimdi sen orada ben burada ..sözde adaletli dünya ..!!

Senden Haric Kimse Yok...Sende Yoksun!

ßana cesareti anlatma sana korkunu simyasından ßahsedeceğim...¦

Bugün düş kursam yarın hayaL kırıkLarımın parçalarını topLuyorum

SAHİ KAÇ YÜZÜN VAR SENİN?Hani ben ağlarken sen gülemezdin?...

вαηα gєLi$Lєяİη α¢ıLαяıηDαη кαçışıηмış... ѕEvîу0яυм Dİуi$iη αğιZ αLι$şкαηLιğιумιѕ... !

Anlamlarını Yitiren Sözlerimde Buldum Seni!

|| ªz insªn çok huzur |

Y e R


Y ü Z ü N e


i N M i $


B i R


M e L e K ..

İki şeye hakkım olduğuna karar verdim:

Özgürlük ve ölüm

Birine sahip olamazsam

ötekini isterim çünkü;

hiç kimse beni canlı tutsak edemez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder