Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

23 Mart 2010 Salı

iyi geceler msn nickleri

ay gece uyumayanlar için doğar sende bu geece uyuma bu gece ay olacağım yalnız senin için doğacağım .

S£n Uykunda £n Güz£l Rüyalar Görm£y£ Layıksın ߣni Düsünüpte Uykunun Kacmasına İzin V£rm£m İyi G£c£L£r

İçimde öyLe biR ' Sén ' vaRki,uyutmuyoR benİ qeceLeri** ..

lalelerle süsledim yatagini sen uyu die güllerle yaptım yastıgini sen uyu die şimdi mutlusun yarın aynısını bana yap:D

Güzellikler içinde gecenin bu saatinde yalnızlığın ve sessizliğin en yorgun olduğu bu saatte sana iyi geceler diliyorum.

Gece ruyana melekler girsin.Seni bulutlarda gezdirsin.Ay ışında yıldizlarla seni ve beni sonsuzluğa götürsün.İYİ GECELER

Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim!

BULUTLARI YATAĞINA AY I YASTIĞINA YILDIZLARI ÜSTÜNE ÖRTTÜM BU GECE GÖKYÜZÜNDE UYU BİTANEM...

KARLAR İÇİNDE YORGUN BİR SELAM GİBİ VAKİTSİZ VE DAVETSİZ GİRİYORUM GECENE GÖZLERİNİN SICAĞINA KONUK ET BENİİ BİTANEM İYİ GECELER..

yatağa uzandığımda aklıma ilk gelen sensin. senle biten günler senle başlayacak aşkım.

yaLnızLıqın ve sessizLiqin en yoqun oLduqu saatLerde yaLnız oLmadıqını biLesin die ii qeceLer demek istedim birtanem ii qeceLer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder