Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

10 Mayıs 2010 Pazartesi

Aşk Nickleri






2 yorum:

  1. acıklı aşk nickleri,anlamlı aşk msn nickleri,anti aşk nickleri,ayrılık aşk nickleri,ağlatan aşk nickleri

    YanıtlaSil
  2. Seni seviyorum biliyormusun,
    Seni seviyorum goruyormusun,
    Gonlumun umudusun,
    umudumun onurusun...

    Gunler boyu geceler boyu, senle olsam bir omur boyu!
    seni istiyorum biliyorum, ben seni seviyorum!

    Yuregimde sakli kudretimle,
    hem omurde, hem olumde,
    Ben seni seviyorum...

    Sen sevsende sevmesende, gonlume gelmesende...
    BEN SENI SEVIYORUM!!!

    YanıtlaSil