Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

7 Mayıs 2010 Cuma

Msn Nick

msn nick,msn nickleri,msn sözleri,geniş msn nickleri,çok deli msn nickleri,deli nickler,

Msn Nickleri:Ben yapamadım,Senin Gibi Önce Kırıp,Sonra Çekip Gidemedim...Silemedim Bendeki Resimlerini...

bedenim yorgunn ruhum karanlıklar ardından bana

hasret

Msn Nickleri:ιηѕαηℓαяι тαηι∂ιк¢α нαуναηℓαяι ∂αнα ¢σк ѕєνιуσяυм.

Msn Nickleri:ραяαм ρυℓυм уσккι; тαнтιм тα¢ιм σℓѕυη єƒєη∂ι ∂єğιℓιмкι; ιтιвαяιм σℓѕυη αηαм вαвαм уσккι; єνιм вαякιм σℓѕυη ¢ιgαяαм тιкα вαѕα єѕяαяℓα ∂σℓѕυη, вιя∂є уαηιм∂α ѕєν∂ιğιм σℓѕυη, öℓєηє кα∂αя ιçмєzѕєм gєηçℓιğιм вαηα нαяαм σℓѕυη….

Msn Nickleri:düηуα∂α öуℓє вιяιηι ѕєν кι ѕєη öℓ∂ügüη zαмαη σ уαşαмαѕıη...

hayallerim bile beni terketmiş

Msn Nickleri:уιℓ∂ιzℓαя кα∂αя ραяℓαкѕιη ємѕαℓѕιzѕιη.αмα уιℓ∂ιzℓαя мιℓуσηℓαя¢α ѕєη вєηιм ιçιη тєкѕιη !!!

Msn Nickleri:HaLa Beni SewioRsun, Bunu Sende bLioRsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder