Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

10 Nisan 2010 Cumartesi

yeni karizmatik nickler

karizma nickler,karizmatik nickler,karizma msn nickleri,karizmatik msn nickleri,karizma nikler,karizmatik nikler
http://www.msnnicklerim.info/

Orda ßuRda Laf €diYomu$$un SevMeDim DiYe...! Al ßeNdeN SaNa iKi KeLiMe =====ÇQKTa seyimD€...!

ölünüzü dirinizi her gün birinizi bir gün hepinizi ....

SU TASARRUFU YAPMAK İSTİYORSAN KIZ ARKADAŞINLA BONYO YAP

kız diye önem verenin güsel diye kaşar sevenin para diye dost satanın kral olsa tahtının mafya olsa mekanını s.k.R.m!!

batakta ve yatakta eşim iii deilse eline mahkumsun

ŞaRApsIZ DuraMaYIz ESrArSIz KALamaYIz ÇekERız EManETi SİkeriZ ADaLEti İTİRAZI OLAN !

p.ç likmi?= üstüme yok...

sevgimi ?= ölümüne...

aşk mı ?= çok ateşli...

para harcamak mı?= limit tanımam..

içmekmi?= sabahlara kadar...

gezmek mi?= ayaklarım şişinceye dek...

kavga mı?= atara atar,satıra satır..

dostluk mu?= dostum için can veririm...

korku mu?= sadece ALLAH...

cesaret mi?= çooooooookkkkkkkk...

adrenalin mi?= patlıyorum. ..

huzur mu?= işte bende bu hiç yok

uymam

uydurmam

.uslanmam

..durmam

...yorulmam

....deliririm

.....delirtirim

......ağlatırım

.......ağlamam

........gulerim

.........guldururum

..........çok konusurum

...........bazen hic konusmam

............trip yaparım

.............trip yapanı sevmem

..............yalan solemem

...............soyleyeni sevmem

................sevdiririm

.................çok severimmm

..................içerim

...................gezerim

....................ARTISTIM

.....................üzerim

......................üzülürsem daha cok üzerim....

BİR PİÇ OLUP İMPARATOR OLMAKTANSA ONURLU BİR HİÇ OLMAYI TERCİH EDERİM

AŞK BİR GÜN BİTER DERT BİRGÜN BİTER ARTİSLİĞE NE GEREK VAR EFENDİ OLUN YETER

ESRAR ÇEKMİŞ GÖZLERİ KANLI ßuRSa'da OTURUR BU DELIKANLI KOLUNDA ÜÇ BEŞ JILET YARASI ODA BİR KAHPENIN HATIRASI

KİMİNE GÖRE YALANIM KİMİNE GÖRE KRALIM BEN ADAMINA GÖRE ADAMIM

BENİ BİR GUN BOYNUM EĞİK GÖRURSENIZ BİLİNKİ YERE DÜŞEN BİR ŞEYİ ALMAK İÇİN EĞİLMİŞİMDİR

DİZ ÜSTÜ YAŞAMAKTANSA AYAKTA ÖLMEYİ TERCİĞ EDERİM

serseriler ağlamaz ağlarsa kımse susturamaz sunu bilki sosyete kızı herkez serseri olamaz

millete duyurmedık dıe sesımızı alem oldu serseri serserilikle olmaz işimiz delıkanlı adamız biz

eskıden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar göz yaşım oldu

karanlığın pezevenk olup beni yanlızlığa satmasına yanlızlığın fahişe olup benle yatmasına alıştım artık

arkadaş sen hiç ölümün gölgesinde özgürlüğünü yaşadınmı kahpesine***sine kurşun yağdırdınmı hiç bir garıbanın elınden tutupta kadere rest çektınmı

dinle cicikız sen sosyetenın cilalı taşlarında dans ederken ben ise parçalanmış vücudumun dağılmış çenemle zulamda cigaram suskun silahımla gelmeyen özgürlüğümü beklıyordum

firari saatlerin ardından gelen isyankar sokakların tövbeker çocuklarıyız biz sevdiğimiz için için yaşar dostumuz için ölürüz vede hiçbir zaman hiç bir yerde kimseye hesap vermeyiz(öteki taraf hariç)

bedenın bakıre olsa ne yazar ruhun ****** olduktan sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder