Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

11 Nisan 2010 Pazar

Etkileyici nickler

 etkileyici nickler,etkileyici msn nickleri,yeni etkileyici nickler,guzel etkileyici nickler,sekilli etkileyici nickler,kisa etkileyici nickler
 http://www.msnnicklerim.info/
sevgimi_meger_yaban_ellere_atmisim_ama_buyaban_ellerden_yurekten_sevmeyi_anlamisim

dostlar namertler hepside sertler

eRkekLer Limona benZer bakTIkca aZIn suLanIR yeDikÇe miqDen buLanIR xD

seni seviyorum dien dillere deil senin için ağlayan gözlere inan

senide unuturum ömrüm gibi be vefasız

SeNi SeVMeK öLüMSe KoYaYiM GöTüNe GüLüMSe

aSiK oLup Dert ÇeKeceGiMe NeZLe oLup BurNumu CekeriM:::::D

S3N1 SeviYoruM DiYene İnanMa YoLvEr eN Son BiraKip GiDenDe seNi Her SeYdeN çoK S3V1YoRDu....!!!!!!

BaZeN AnLatmaK Zor GelDi KoRtuM BaZeN CesUrdUm Ama SeN YoKtuN Ve S1MDi BiR KaRar aLdiM SoyluYoRum

S3N1 ÇoK Ama ÇoK S3V1YoruM:::!!!!

no phaniq no heyecan ben laf koycam sen suscan..

SeRsErİlEr sEvMeYi bİlMeZ DeRLeR AmA SoRuN BaKaLıM ZeNgİn zÜbBeLeRiNe sEvMeYi kİmDeN ÖğReNmİşLeR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder