Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

30 Nisan 2010 Cuma

manalı msn nickleri

Manalı Nickler = Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..

Manalı Nickler = sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..

Manalı Nickler = Herkez Kendi Çapında Muhteşemdir ; Kiminin Çapı WardıR Kiminin YarıÇapı

Manalı Nickler = Ssana Ccanmdan Ccann VveRdmm daHa naPıcKktmm..biZzii yaRaTann duRuRKkenn Ssana mıı taPpıcKktmm

Manalı Nickler = Zifirî karanlık içinde, fikrim, aydınlık,Yaşantım, en hoş aydınlık içinde, karanlık!

Manalı Nickler = Biri Gider Biri Gelir Hayat Hep böyLedir Vedalar Koysada Bazen Gitmek Gerekir MeseLe Beklemek,özLemektir ..Belki Ben yanıLdım Sonum DepresiFtiR !

Manalı Nickler = Чοк οŁυρ gįτмєк іsτіояυм

Manalı Nickler = An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış..

Manalı Nickler = Siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü? ben her gece aynada görüyorum ..!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder