Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

30 Nisan 2010 Cuma

yalnızlık nickleri

Yalnızlık nickleri = ЧânımDâ KîmS€ 0LmâDıqınDân D€qîL ЧâLnızLıqım ЧâLnız 0LDuqumu SÖЧL€Ч€ßîL€c€qîm KîmS€m 0LmâDıqınDân ЧâLnızım ߀n

Yalnızlık nickleri = pâSLı ßîЯ ЧâLnıZLıK†ı âvuçLâЯımDâ..âЯDımDâ ßîЯ ЧüЯâK ЧüKü ЯüZGâЯ..né Zâmân SévméЧé K0ЧuLSâm..

Yalnızlık nickleri = simsiyaH aLévLer qeÇior - dağıNıq yaLnızLıqımDan..

Yalnızlık nickleri = yalnız kaLmak biR ilaç mıDır_?yoKsa hastaLıqın Ta keNdisi Mi_?

Yalnızlık nickleri = Kalbime qir dedim qirmedi ve qitti , beni bu dünyada yapayalnız bıraktı…

Yalnızlık nickleri = KaranLık şart KoşMuş yaLnızLıqı ßana aYnama ßakTım Yine Kimse yoK ßi kız Sadece we bikaç Su DamLası DöküLür YeRe Kan KıRmıZı Kan SoqukTa Kimin umRumDa

Yalnızlık nickleri = aRtk anLa yokLuğm yeteR sana

Yok dşünceLerde bo$ hayaLLernde Yokum

$mdi baRi yanLız bıRakma qeL benLe

Yalnızlık nickleri = qiTmé n'Olr qiTmé iTrZlar éLmdé Déİl YaLNzm Yalnz YanLIzkLAr éLmdé Déil

Yalnızlık nickleri = HAYATI ARADIM YILLAR BOYU ONCE DERINLIKLERINE INDIM YANILMISIM BULAMADIM DAHA SONRA GOKTEKI YILDIZLARDA DOLASTIM GECENIN BIR VAKTI YINE ELIM BOS DONDUM EN SONUNDA BULDUM HAYATI HAYAT SEVGIYDI SEVGI SENDIN AMA BEN SENSIZDIM…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder