Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

16 Nisan 2010 Cuma

en güzel delikanlı nickler

en güzel delikanlı nickler,en güzel şekilli msn nickler,en guzel delikanli nickler,en guzel sekilli msn nickler,en guzel havali nickler,delikanli nickleri,delikanlı nickleri

Biçok Kişinin Altına Yatan Bi Başkasının "Tek Aşkı" Oluyo ya İşte Buna Bitiorum .

arkamDaki KahpeLeri beLediye toplasın ben KoyDukça aLayı HopLasın....xD

Benım güNeşm TekRaR doğMak içn Batar !

Her Zaman Saf Rolü Oyna Ama En Çakalı Sen Ol:...!

Dikkatli bakıo musun? .. Belki de bazı şeyleri saklıorumdur? (:

KraL OLmayanLara Taç Taktım İşte En Büyük Hatayı Burda Yaptım...!

Kafan guzeL oluCak ki Hayatta guzeL oLsn

Düz yolda yürüme becerisini kazanmadan ip cambazlığına bürünenler vay halinize..

Sen bana gećeyi beLa ettin;ben Sana oLan herşeye ''Lanet'' ettim...!

Elit insanlar sevilmez,Köpekler,acizler çekemez .. !

Duvarlarda çürüdü parmak uçlarım.Soğuk bir hücre ayazına gömdümyüzümde açan gölgeni…

Msn Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder