Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

11 Nisan 2010 Pazar

manyak nickler

 manyak nickler,manyak msn nickleri,guzel manyak nickler,yeni manyak nickler,sekilli manyak nickler,kisa manyak nickler,degisik manyak nickler
 http://www.msnnicklerim.info/

su: aramiyorum kimseyi olmasi gerekenler zaten yanimda yanimda olmayip gidenler kimin UMRUNDA...

su : değer verddiğimin g*tü kalkmasın değerimi alırım g*t gibi kalırsın.

ölürsem eko sistem bozulu

duanla doğmadim ki bedduanla öleyim

rakım bok gibisin çadır kurmak istiyorum :):):):)

Yaşlanarak deil yaşayarak tecrübe kazanılır .. Zaman insanları değil , armutları olgunlaştırır

DeRDi oLaNa DeRMaN DERT CıKaRaNıN BeLaSı oLuRuz

su içmek shart

şimdi senden vazmı qeçmeli yasal olup yola devam mı?etmeli...ben kalpten soruldum aşkı sorun duydum anladım herşey sensin..

Kürtçe ( Çaw Kesk*** ) türkçesi - Yeşil Gözlü

I know, the past will catch you up as you run faster......

AyRıLıkSız Aşk y0qtuR Ama Bn 1 iLk BaşaRdım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder