Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

16 Nisan 2010 Cuma

en güzel serseri nickler

 en güzel serseri nickler,sro güzel nickler,msn de güzel nickler,en guzel serseri nickler,sro guzel nickler,msn de guzel nickler,güzel nickler,guzel nickler

Msn Nickleri = hayat senin canım seni cok sevdigim ama senden ayrılmak zorunda kaldım cunku sen arkadasımın askısın onu uzmek onu kırmak istemiyorum ama seni cok seviyorum bunu bilmeni istiyorum ama bunu seni yuzune soyluyemiyorum canım bunu bikere yuzune soylesem dunyalar benim olur ama olmuyor iste ne olur affet beni seni sevmiyorum dediyim yalan:S

Msn Nickleri = HAKEDENI HAYATIMA SOKARIM HAKETMEYENİN HAYATINA SOKARIM

Msn Nickleri = tek bildiğim şey hiçbirşey bilmediğimdir

Msn Nickleri = BİLMESEKTE ZENGIN COCUKLARI GIBI PARLAK TAŞLARIN UZERIN DE DANS ETMEYI BIZDE BILIRIZ ALLAHINA KADAR DELIKANLI GIBI SEYMEYI

Msn Nickleri = SEN SEWGİYE AŞKA VE SEWDİĞİNE İNANIYORMUSUN BEN SANA İNANMIYORUM ÇÜ,NK,Ü SEN SEWMİYORSUN SEWDİĞİME İNANMIYORSUN VE SEN AŞKA DEĞER VERMİYORSUN BU Y,ÜZDEN SUS SÖZLER ÖNEMLİ KİRLETME....

Msn Nickleri = YANLIZ YÜRÜDÜĞÜN BİR AKŞAMDA GÜNEŞİN GEÇ DOGDUGU BİR SABAHTA ÖZLEDİGİNDE VE AĞLADIGINDA BİR SICAKA ELE HASRET KALDIGINDA GİDER ELİNİ TUT (KİMSEDEN FAYDA YOK!!!!)

Msn Nickleri = uçmasını bilirsen olursun pilot, istemesini bilirsen iner sana her külot XD

Msn Nickleri = KİM DEMİŞ SARHŞLUK KÖTÜDÜR DİYE BEN HERŞEYİMİ SARHOŞKEN KAYBETTİM...

Msn Nickleri = şekiL yapıp kafa tutmak sana farzsa…seni şekLdn şekle sokp ayar vermkte bana vaciptir…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder