Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

19 Nisan 2010 Pazartesi

uzak aşk nickleri

 uzak aşk nickleri,komik aşk nickleri yeni,en yeni şekilli aşk nickleri,en manyak aşk nickleri,en duygusal aşk nickleri,aşk nickleri


๒เz คşıк ๏l๓คкtคภ к๏г๓ย๏אгยz ölü๓๔єภ๓เ к๏гкยςคzz »^^

ey bNim başmı aLıp duwarLara wuran gönüLLüm..sen her böLe yaptğNda bin parçaya böLünNdüm...sen ne biLirsin..

söz sana yemin sana söz değmedi değmez gözüme başka renkte ikigöz

hergün gözlerimle görüp kulaklarımla duyuyorum sonra gözlerimi kapayıp uyuyorum ve düşlerimde seni görüyorum

sewen çeker acısını sewmeyen ne blsin bana aşktan söz etme sewmek kim sen kimsinb

aşk moda olmuş sahte yüreklerde

ne zman hasta olup yataklara düşersen bilki senin sevginden şüpheliyim demektir!!

aşk çimleri yanlız burakmıcak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder