Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

17 Nisan 2010 Cumartesi

güzel nickler yazma

en güzel duygusal nickler, güzel nickler yazma,en güzel değişik nickleren guzel duygusal nickler,guzel nickler yazma,guzel nickler,güzel nickler

HePiniSs iLetiLerim qißiSiniz .. SaDeCe anLık .. =))/Rumuz:

ölümler ani dünya fani bi kere wersen ne olur yani/Rumuz: murat

bugünümü yaşıyorsam yarının seni bana getırecegine inandığm içindir/Rumuz: kiraz

23 nisan gelince kızlar etek giyin ce hele bide rüzgar esince oleyyyyyyyyy yaşasın 23 nisan :X:D/Rumuz: amac piçlik

Elimde Olsa Sevmem Hiç Ama Ne Yapıyım Kalbim PİÇ/Rumuz: KuTsAnmıŞPhİç

SeveNe Thank you Sevmeyene Fuck you =)/Rumuz: ''NoNcq :D

ηє zσямυş ѕєηι ѕєνιуσяυм ∂ιуєвιℓмєq!!:$/ Rumuz: gmseee

!!.. _ćσк $єωdм ßє _-_aß!_-_..!!/ Rumuz: MQM!

HAYIR HAYIR AMA ARTIK OLMAZ BUNDAN BÖYLE SEVGİLİM OLMAZ/Rumuz: HYLAL

bana mıydı kızgınlığın kendine miydi anlamadım?çeker gibi veda ettin oysa ben seni sevmelere doyamadım/Rumuz: sinemsamet

Msn Nickleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder