Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

8 Temmuz 2010 Perşembe

güzel sevgi nickleri

sevgi nickleri,komik sevgi nickleri,sevgi msn nickleri,damar sevgi nickleri,aşk sevgi nickleri,süper sevgi nickleri,şekilli sevgi nickleri,sevgi nickleri 2010,güzel sevgi nickleri

yüzünde mutluluk çizgileri görmek isterim endişe yerine sen gül gül kigüller açsın benimde gönlümde..

seni sevdimde ne oldu TURKCELL ve EFES zengin oldu

sen bır salakmısın yoksa benım askımmı :p
senı sevdıgımı sen yokken anlıyorum
sen benım bıtanem obur yarımsın
senı seven dıllere deıl senın ıcın aglayan goslere ınan

seni sevdim ama sen beni sevmedin olsun ben seni sevdim yha o yeter bana

sevqilin değil,sevgiğin olmak istedım

bis sewdikmi tam seweriz

unut onu dediler ben onu unutmak için sevmedim dedim neden onu bu kadar seviyorsun diye sordular onu ölene kadar sevmeye yeminim var dedim....!!!!!!............................(betülll)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder