Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

28 Temmuz 2010 Çarşamba

msn için rap nickleri

rap nickleri,msn nickleri,nick, manyak rap nickleri,msn için rap nickleri,rap ci nickleri,rap ile ilgili msn nickleri,rap msn nickleri,

canımı yolda buldum tutum kolundan evime soktum

düşman kelimesini anlamını arkadaş sıfatını tasıyanlardan ögrendim

Gülmek uzun zamandır rol yaptığım bir oyun hiç gülemedim aylar oldu çünkü ışığım yoktu..

gözlerinde yaş olmasın tüm kalbim hep yanında..

çiğnedin geçtin herşeyi olsun aşkım hiç takma..
umutların bittiği yerim aşkı içime gömerim ayakta durmaya halim yok yine de koşabilirim.

hadi silahı bırak, yaşamana bak hayat zor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder