Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

3 Temmuz 2010 Cumartesi

özür dilemekle alakalı nickler

BİZDEN HER TÜRLÜ HERKESE GİDERDİ TAKİ SENİ TANIYANA DEK GÜLÜM. GÜLÜM DİLİM SENİ RAHATSIZ ETMISSE SUSARIM BI DAHA KONUSMAM GOZLERIM SENI RAHATSIZ ETMISSE KAPARIM BI DAHA ACMAM VARLIGIM SENI RAHATSIZETMISSE OLURUM BIR DAHA GELMEM AMA SEVGIM SENI RAHATSIZ ETMISSE ISTE BUNUN ICIN OZURDILERIM..

Adini kalbime askla kazimistim bosver aldirma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayi gerçek sanmistim. Seni sevdigim için özür dilerim.

ÇoK öZüR DiLiOrUm ELLeRiNi tUttUğUm iÇiN... ÇoK öZüR DiLiOrUm gÖzLeRiNe bAkTIğIm iÇiN ÇoK aMa ÇoK ÖzÜr DiLiOrUm SeNi İnSaN yErİnE KoYuP SeVdİğİm iÇiN..

özüR diLérim séni üzmék istémédim. én iyisi intihar édiyim dédim, éttim..!!

éLLérindén tutsam iyiLé$méz yaram.. Yüzüné ßaksam.. Aynı a$kLa ßakamam.. ya kaLBimi aL avuçLarInda ya$at göR ßeni, yada aL kaLBini nefesimLe ßeRaBer soLuksuz ßIrak ßeni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder