Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

28 Temmuz 2010 Çarşamba

rock cı msn nickleri

rock nickleri,msn nickleri,nick, rock tarzı msn nickleri,rock ve metal nickleri,rock ve rap nickleri,rock çı msn nickleri,

Aşkın mapushane içinde ben mahkum,saçların parmaklık gözlerin gardiyan olmuş

Düşündürdü yine beni gözlerin bir bakışın içimde ateş olur
Aşkınla yandım yandım dayandım da küllere döndüm

кιι мüмqüη ∂єgιℓ νє αѕнℓα∂α σℓмα∂ı αѕнℓα gєя¢нєğι уαşнαηмα∂ı нєρѕι αѕнℓıη∂α вıя яüуαу∂ı

кıмℓєя уαℓαηѕız кı σηℓαя αgℓαѕıη уαℓαη∂αη кıм öℓмüş zαмαη∂αη кıм кσякмυѕ
кєуƒıη кαℓмαмıѕѕα ѕυѕαя вυ ѕαякıℓαя ∂ıѕαя∂α gєzѕєη∂є яєηкℓєя ѕσℓαя ѕєвєвıη кαℓмα∂ıуѕα αgαя σℓмαк ız∂ıяαρѕα уυzυη∂є мαѕкєуℓє gє¢єη уıℓℓαя
кαувєттıк ѕєνєякєη уσяυℓ∂υgυм ∂єηєякєη вαηα ѕαвıяℓαя ∂ıℓєя∂ıη ѕєη ρєѕ єттıη вєη∂єη єякєη

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder