Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

13 Temmuz 2010 Salı

ingilizce - türkçe nickler

Türkçe anlamlı ingilizce nickler,ingilizce nickler,ingilizce nickler anlamlarıyla,ingilizce türkçe nickler, güzel ingilizce nickler,anlamlı ingilizce nickler,
htpp://www.msnnicklerim.info

Things I loved before, are now for saLe..

Anlamı:(önceden sewdiğim hersy şimdi satılık..)

Here is a little story that I made up So Let's make believe

Anlamı:( benım uydurduğum bir hikaye bu,o zaman kendımızı ınandıralım..)

I'm just a crazy kind of girl I wanna shop around , I've just begun

Don't wanna settle down

Anlamı:( ben cılgın bır kızım alıswerıs yapmak ıstıyorum..daha yenı basladım durulmak ıstemıorm..)

Don't be scared of your shadow You can't hide from your sorrow

Anlamı:( Gölgenden korkma , kaderinden saklanamazsın )

I lie and I lie and I lie till there's no turning back;I don't know why

Anlamı:(Yalan söylüyorum yalan söylüyorum dönüşü olmayana dek;Bilmiyorum neden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder