Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

1 Temmuz 2010 Perşembe

türkçe anlamli ingilizce msn nickleri

oh tonight you killed me with your smile so beautiful and wild so beautiful

(bu gece gülüşünle beni öldürdün öylesine güzel ve vahşiceki öylesine güzel)

No longer waiting, remove illusions;No more complaining, forget confusion

(uzun beklemeler yok,ilizyonları kaldır;daha fazla yakınmak yok,karışıklığı unut)

I don't know who to trust no surprise;Everyone feels so far away from me

(Bilmiyorum kime güveneceğimi şaşırmadan;Herkes benden uzaktaymış gibi geliyor)

I tried so hard;And got so far;But in the end;It doesn't even matter

(O kadar çok denedim;Ve o kadar uzaklaştım;Ama en sonunda;hiçbir önemi kalmadı)

know that i can't get over you;'cause everything i see is you and i don't want no substitute;baby i swear it's deja vu

(seninle baş edemediğimi bil;çünkü gördüğüm herşey sensin ve yedeğini istemiyorum;bebeğim yemin ederim bu bir deja vu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder