Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

10 Temmuz 2010 Cumartesi

yalnızlık nickleri

yalnızlık nickleri,yanlızlık nickleri,yalnız olanlara nickler,yalnızlıktan sıkılanlara nickler,yalnız kalanlara nickler,yalnızlık msn nickleri
http://www.msnnicklerim.info
meLeindin yHa yoqLuunda ucup kayboLdum !

Anlatmakla Bİtmedİ Sancilandi Dİlİm, Atma Maphusa Benİ

Ben SuÇlu DeĞİlİm. Tak BoĞazima İpİnİ, Yada Kes

BİleĞİmİ, Sensİzlİkle YaŞayacaĞima ÖlÜme Gİdem Daha

İyİ...

ArKAya baqMAMak lazıM..!Bunu SEn öGreTTin baNa

GïD€ñ ßµ Ч0LCuLâЯDân €n ç0K ߀n ŞânSSıZım n€KâDâЯ ç0K Чâ$âDıЧSâm 0 KâDâЯ ç0K ЧâLnıZım

Ü$üDüKçé SâЯıLDım ЧâZLnıZLığımâ …! ßén ЧâLnıZLığımâ SâЯıLDıKçâ ЧâLnıZLıK SâЯîLDı ßhânââ.!

unuTTum dedim yaLan ! asLında hiç çıKmaz akLımdan ! !

ßu évîn îçîné ЧâLnıZLıK qîЯDîqînDén ßéЯî .. héЯ 0DâSı DâЯmâDâqın, †ıpKı Яuhum qîßî..

ßîЯâS Dâhâ KâL ЧâLwâЯıЯım,ßÖЧLé CéKıp qî†mé né0LuЯ,GüLméS âGLâЯ SâЯKıLâЯım ßénı SénSıZLıqé î†mé né 0LuЯ.

GozLerim KapaLi Ve AgLamakLi Beni..

SensizLikten Pes EtmekTeyim..

Diretmekteyim Bu KaLbi Ya$amak icin...

Sensiz Ben Bi Hicim BiLirsin...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder