Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

27 Temmuz 2010 Salı

karizmatik nickler

ihbaR édin béni; DüŞLérimi öLdürDüm .!

Bu hiddet benim! Kimse sahiplenmesin! Bütün suçlar �yine� benim! Kimse, nezaketini araya verip, suçtan pay çıkarmasın kendine! Hasarı tespit edin yeter! Bedelini, fazlasına canımı ekleyip ödeyeceğim! .... Üstüm kalsın!

яαуıηα кσу∂υм нαуαтıмıη тєк ναgσηℓυ тяєηιηι, gιтмє gєℓмє αℓємιη∂є тєк νє ѕση ѕєƒєя∂єуιм

!!...^^..qiмé иé qαямαи çøямαи ħααđıмđαи _??чαLαи đøLαи мαšαLLαяđαи _?? вéи мυđłυšαм qiмé иé..^^...!!

[...] KOLpa qeNçLiq 100 metre Uzak Durun benden.[...]

BaNa qüLmeYi armaqaN eTTin aMa neReYe koYdumm...BuLamıoRmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder