Anlamlı Nickler           Artist Nickler           Aşk Nickleri           Damar Nickler           Delikanlı Nickleri           Güzel Nickler

ingilizce Nickler           Kapak Nickler           Karizmatik Nickler           Kısa Nickler           Koyucu Nickler           Rap Nickleri

Rock Nickleri           Sevgi Nickleri           Yeni Nickler

LÜTFEN YORUM YAPIN ARKADAŞLAR

YORUMLAR BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKALIM YORUMLARDA BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ KENDİ MSN NİCKİNİZİ BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSİNİZ YORUM YAPAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

7 Temmuz 2010 Çarşamba

süper kapak nickler

kapak yapan nickler,eski sevgiliye kapak nickler,koyan kapak nickler,çok kapak nickler,ayrılık kapak nickler,kapak olacak nickler,kapak sözler nickler

dünyaya tek armağanım orta pamağım......................(cHatLaK GirL)

kraliçeyi sevip kral olacağına-oruspuyu sevip pezevenk oldun -üzülmiorum haline layını buldun..........................(cHatLaK GirL)

erkeklerı tanıdıkca hayvanalrı daha cok sevıom:d...............................()

eRkEkLeRi TaNıDıKcA hAyVanLaRı dAhA çOk SeVıYoRumMmM....................................(RoCkÇı MELİKE )

seni çok sevdim ama sen beni görmedin seni seviyorum dedim yüzüme bakmadan çekip gittin şimdi ise kapımdasın bana aşıksın ama kapımda köpeksin seni içeri alamam...........................(esma)

Ssen satılık ruhuna kaç para biçtin? Belliydi zaten sen p*çin biriydin!...............................(esrarengiz rapci)

aLeM oYuNcU oLmUs SoKaKlAr BiR sAhNe sEvDiGiM BiR kIz VaRdI oDa OlMuS bİr KaHpE........................(divane.mc.salim)

qözümde büyüttüklerim q^m le qüldüklerime eş deermiş..............................( [kRoniK waKkaa])

3 yorum:

  1. dÖn deMEmi BkLeMe s@Kınn!!
    kurTULduqum@ şüKrediOrMMM... xD(ÖLÜMSÜNNN)

    YanıtlaSil
  2. sevdim seni nedensiz sevmedin bni şerefsiz ama biz kaldrdığımız g*tü indrmesini de bilirizz

    YanıtlaSil
  3. Yazmak tarzım değil! çizerim

    YanıtlaSil